פרויקטים מובילים.

צרו איתנו קשר

פרויקטים מובילים.

צרו איתנו קשר

אנחנו מבטיחים.

אמון

אמון

Safety

בטיחות

hand 1

שירות

face-scan 1

זיהוי

בין לקוחותינו.

פרויקטים מובילים

holmesplace logo

Holmes Place.

רשת מכוני הכושר הולמספלייס הינה מותג בינלאומי שהחל את הקמתו לפני למעלה מ- 30 שנה בלונדון.

להולמספלייס ישראל יש למעלה מ- 40 סניפים בפריסה ארצית וכ 1,600 עובדים ולמעלה מ 100 אלף מנויים.

החברה החלה להציע שירותים דיגיטלים למנויים חדשים/ ותיקים למילוי והחתמת טפסים מהנייד, טפסים כגון:מנוי חדש, חידוש מנוי, הצהרת בריאות, ועוד.

הפתרון שהצענו 

התאמת אפליקציית החיתום Wesign – לחיתום מסמכים דיגיטליים מרחוק באמצעות SMS לנייד או לינק שנשלח למייל לכל מכשיר בצורה וובית. המשמעות היא עיצוב כל טופס והתאמתו למובייל/טאבלט ובניית מערך התניות דינאמיות בטופס לפי דרישות הולמספלייס.

בנק דיסקונט.

בנק דיסקונט הינו בנק אוניברסאלי אשר מעמיד ללקוחותיו שירותים בנקאיים מקיפים בכל תחומי הפעילות הפיננסית באמצעות רשת של כ – 150 סניפים בישראל.

הבנק מעמיד לרשות לקוחותיו גם מגוון שירותי בנקאות ישירה, בנקאות מקוונת, אפליקציות בסלולר ואינטרנט.

המסמכים בבנק היו נחתמים בצורה ידנית והיו נשמרים בצורה סרוקה לא מאובטחת.

הפתרון שהצענו

יישום והטמעה של מערכת ComSignTrust Enterprise (CTE) הכוללת שרת HSM , המאפשרת חיתום אוטומטי על מסמכים לאחר שנסרקו ושמירתם בארכיון דיגיטלי. המערכת מתממשקת למערכת הסריקה ולמערכת הארכיב הדיגיטלי.

discont logo
mizrahi_bank logo

בנק מזרחי טפחות.

בנק מזרחי רצה להתקדם לעולם דיגיטלי ולהתחיל "סניף ללא נייר". לטובת כך הוא נדרש להמיר את כל מסמכי הנייר שלו לתהליך דיגיטלי נטול נייר שעומד בדרישות החוק.

הפתרון שהוצע היה חיתום על גבי טאבלטים, חברת קומסיין הקימה פס ייצור מיוחד משלה במזרח וייצרה אלפי טאבלטים. עליהם התקנו את תוכנת החיתום שלנו – COMSIGN – POS כך שלמעשה כל לקוח שנכנס לכל סניף של בנק מזרחי יכול להשתמש בטאבלטים שנמצאים בכל העמדות ובמקום לדפדף בים של ניירת הכל מוצג בצורה נוחה ויעילה על הטאבלט , ניתן לחתימה מילוי מירקור וצילום מסמכים במצלמת הטאבלט בעת הצורך

מגן דוד אדום.

אנשי מד"א כבר מספר שנים מסתובבים עם טאבלטים בשטח – אולם, השימוש בטאבלט היה מצומצם. הצורך של מד"א היה למעשה להשתמש בטאבלטים לטובת אנשי השטח שיוכלו לעדכן את כל פרטי המקרה ובסוף התהליך אף לנעול את המסמך לשינויים ולחתום אותו על ידי איש השטח שמילא את המסמך.

הפתרון שהוצע הינו הקמת תשתית PKI מ 0 בארגון מד"א על בסיס מערכת קרפיטוגרפית שסופקה על ידי קומדע בתוספת פיתוח ייעודי לטובת מד"א על מנת לעמוד באתגר העיקרי שהוא הפצת כלל התעודות וניהולן באופן יעיל.

 

magen david
assuta logo

אסותא.

אסותא אשדוד פנו לחברת קומדע על מנת להגביר את יכולת הזיהוי לקהל המטופלים בכדי להימנע מטעויות בטיפולים שונים ומורכבים. למשל, כאשר מטופל מגיע לבית החולים ויש צורך בטיפול הקרנות או כימותרפי, יש לבצע זיהוי ודאי של המטופל טרם התחלת הטיפול וזאת על מנת לא לבצע טיפול שגוי במטופלים.

האתגר המרכזי היה ביצוע זיהוי חד-חד ערכי למטופלים בצורה וודאית, מהירה ובטוחה

חברת קומדע הקימה מערכת זיהוי ביומטרי BIOLOGON אשר מתממשקת למערכות אסותא. באמצעות מערכת ה BIOLOGON ניתן להשתמש בקורא ביומטרי שולחני לצורך זיהוי המטופל ע"י הנחה של האצבע על הקורא בקלות וביעילות ובזמן קצר יחסית. קורא טביעת האצבע ממוקם במחשב של המזכירות ובטרם הפעלת המכשיר להקרנה, כך שמבוצעים שני זיהויים של המטופל בטרם כניסתו לטיפול דבר המקנה זיהוי וודאי של מקבל הטיפול כך שיקבל את הטיפול המתאים.

 

מקורות.

מקורות החליטה לעבור להפקת חשבוניות דיגיטליות ממערכות הארגון בשימוש בתשתית חיתום ארגונית וכן לבצע חיתום דיגיטלי ע"י משתמשי הקצה מדובר על כמות גדולה של עובדים/משתמשים שצריכים להנפיק חתימה דיגיטלית. ויש צורך במערכת שתתמוך בריבוי גדול של חותמים וביצוע חיתום ע"י כל משתמש קצה

קומסיין הציעה פתרון של תשתית חיתום אטומטית ומרכזית וכן פיתוח ייחודי של תוסף למערכת ה- OUTLOOK ע"י הוספת כפתור SIGN המאפשר חתימה על צרופות במייל וזיהוי של כל משתמש ושימוש בחתימתו הדיגיטלית

mekorot logo

דן תחבורה ציבורית.

חברת "דן", מחלוצות הפעלת התחבורה הציבורית בישראל נמנית עם הגופים הכלכליים הבודדים שנולדו בשנותיה הראשונות של הציונות בארץ ישראל. החברה הינה מהגדולות בישראל בתחום התחבורה.

בעידן הטכנולוגי, חברת דן מספקת שירותים שונים ומגוונים ע"י אנשי שטח/תחזוקה בפריסה רחבה בישראל. כתוצאה מכך עלה הצורך להעלות את רמת האבטחה בכניסה מרחוק למערכות החברה.

הפתרון שהוצע לחברת דן היה מערכת MFA בתצורת OTP המאפשרת קבלת סיסמה חד פעמית באמצעות אפליקציה בפיתוח חברת הבת ComSignTrust.

כיצד הפתרון עובד? ע"י שימוש בשרת OTP המייצר סיסמאות חד פעמיות בצורה חכמה, און ליין, למספר שניות בלבד (זמן שהוגדר מראש ע"י חברת דן). לאחר מס' שניות הסיסמה כבר לא רלוונטית, לא תקפה ולא תאפשר גישה למערכת. אלא מתחלפת בסיסמה חדשה, שוב למשך מס' שניות בלבד וכך הלאה.

dan logo
matrix logo

Matrix.

חברת מטריקס רצתה לייעל את תהליך גיוס המועמדים שלה ולהפוך אותו לדיגיטלי

לטובת כך הם צריכים להפטר מכל התהליכים מבוססי הנייר שכרוכים בגיוס עובדים

(חוזים, נספחים ואישורים למיניהם)

הפתרון שהוצע הינו מערכת WeSign שמאפשרת הפיכת מסמכים קיימים (WORD וPDF  למשל)לדיגיטליים ומאפשרת לשלוח את המסמכים האלו לנייד(בSMS)או למייל של המועמד

על מנת להתגבר על ההזדהות – המערכת מתממקשת למערכת הOTP שלנו (COMSIGN-OTP)

בנוסף, פותח במיוחד עבור מטריקס התממשקות פנימית למערכות הקיימות בארגון על מנת לחבר בין המסמך החתום על ידי המועמד למערכת החתימה הפנימית שלהם

 

Pfizer.

חברת פייזר הינה חברת בינלאומית. לחברה מספר רב של חשבוניות הנשלחות ללקוחותיה וכן מספר רב של חשבוניות נכנסות מספקים.

קומדע הקימה 2 מערכות חתימה מרכזיות לצורך חיתום דיגיטלי על חשבוניות לקוחות וחשבוניות ספקים. מערכת החיתום הראשית יושבת במשרדי פייזר ישראל ומערכת החיתום אשר משמשת כגיבוי למערכת החיתום המרכזית יושבת במתקן המאובטח של קומסיין.

phzer logo
mellanox-logo-square-blue-background

Mellanox .

חברת מלנוקס המשמשת כספקית מובילה של שבבי תקשורת. לחברת מלנוקס כמות גדולה של חשבוניות דיגיטליות נכנסות מספקים.

לקומדע מודול ורפיקציה אשר נועד לבצע אימות חתימה ופרטי החותם למסמכים החתומים דיגיטלית. המודול שולב במערכות מלנוקס, כך שמסמך המגיע לאימייל קבוע לספקים יורד באופן אוטומטי למערכת הבדיקה של קומסיין, מתבצעת בדיקה עפ"י הפרמטרים שהוגדרו ע"י מלנוקס. במידה ואחד הפרמטרים חסרים או שגויים, החשבונית חוזרת למייל ממנו הוא נשלח בצירוף הסבר מדוע נדחתה החשבונית לתשלום. כמו כן קומסיין הוסיפה פיתוח ייחודי לשליפת נתונים מתוך החשבונית (מעבר לשליפת נתוני החתימה הדיגיטלית). נתונים כגון: קיום ח.פ והשוואתו למול טבלת ספקים, תאריך, סכום ועוד… קומסיין ייעלה את תהליך התשלומים של חברת מלנוקס והפכה את מרביתו לתהליך אוטומטי הנועד להקל על מחלקת הספקים של מלנוקס.

הטכניון.

מכון טכנולוגי לישראל הוא אוניברסיטת מחקר בחיפה המתמקדת בהנדסה ומדעים מדויקים ומלמדת גם רפואה ואדריכלות. לטכניון 18 פקולטות ,יחידות אקדמיות וכ-14 אלף סטודנטים. הטכניון בהיותו מוסד אקדמאי מהמובילים בישראל, אשר מפיק מספר רב של טפסים לסטודנטים ולבוגרי המוסד, שאף לבצע שדרוג טכנולוגי לטובת שיפור חווית הלמידה של הסטודנט.

הפתרון שהצענו

הוקמה מערכת חתימה מרכזית אשר מבצעת חתימה על כלל המסמכים המיועדים לחתימה ומפיצה אותם במייל לכלל הסטודנטים/בוגרי הטכניון. החתימה הדיגיטלית של קומסיין מעבר להיותה מוכרת ע"י ממשלת ישראל ומשרד המשפטים הינה מוכרת גם במערכות ההפעלה הבינלאומיות כגון מיקרוסופט, אפל ותוכנות ודפדפנים בינלאומיים כגון אדובי, מוזילה ועוד תודות לכך למסמכים הנחתמים ישנה הכרה בינלאומית מלאה.

technion logo modular
isracard logo

ישראכרט.

קבוצת ישראכרט הוקמה בשנת 1975 והיא מאגדת ארבע חברות – ישראכרט בע"מ, יורופיי (יורוקרד) בע"מ, אמינית בע"מ ואמריקן אקספרס ישראל, הפועלות בתחום אמצעי התשלום כענף ייחודי בפעילות החוץ בנקאית הקמעונאית במסגרת השירותים והמכשירים המוצעים ללקוחות. קבוצת ישראכרט כוללת באותה מסגרת ניהולית ותפעולית את מכלול הפעולות בתחום אמצעי התשלום. החברה נהגה לשלוח את הודעות החיוב על גבי נייר מודפס הנשלח בדואר ללקוחות.

האתגר
מעבר מחשבוניות מודפסות הנשלחות בדואר לחשבוניות אלקטרוניות הנשלחות ישירות למייל הפרטי של לקוחות החברה. איסוף כתובות המייל הפרטי של הלקוחות וקבלת הסכמה מהם לשלוח להם את הודעת החיוב לאימייל.

הפתרון
יישום מערכת ComSignTrust Enterprise מגובה, המאפשרת חיתום אוטומטי ושליחת מיליוני חשבוניות למנויים בתוך דקות ספורות בצורה אוטומטית. הפתרון כולל אינטגרציה והתממשקות למערכת התשלומים (billing) הפנימית ולמערכת הארכיב הדיגיטלי.

תוצאות
נוחות ונגישות הלקוח בקבלה מהירה ומאובטחת של הודעת החיוב החודשית, העברת תכנים שיווקיים ע"י ישראכרט ללקוח באמצעות השירות, שמירה על איכות הסביבה, חיסכון של מיליוני שקלים בחודש.

לפרטים ומידע נוסף

צרו איתנו קשר